SENSHI SOKOBAN QUEST (Windows 10)
Introducing an exciting traditional Sokoban game! Your mission is to correctly position the boxes on the markers before time runs out. But be careful, if time runs out, you will lose a heart. If you lose all your hearts, the game ends. But don't worry, you can go back to the level where you left off. Plus, we have a surprise! You can use lightning bolts to restart a level. The faster you complete a level, the more points you will earn. Get ready to have fun and challenge your mind!