Dolmenjord - Viking Islands
Arrange the Viking villages in the islands to expand their domains, in this logic puzzle game! Logic & Organization Puzzle After many years of battles, a group of vikings decided it was time to conquer new lands. With the protection of the god Njord, a new clan specialized in navigation sets off in search of glory! Gameplay Dolmenjord is a game inspired by Norse mythology, where Vikings need help to organize their villages and thus solve the puzzles and dominate new lands. Set up each village according to the rules: - Place all the available houses and walkway pieces. - Every house must face the walkway. - The completed walkway must give access to the port. Features - Relaxing atmosphere and effects typical of Nordic culture. - Great for Nordic culture fans who just want to take it easy. - 60 levels made for your fun and brain stimulation. - 04 different climates. The puzzles are simple in the early islands, but it gets challenging as you advance in the exploration. If you prefer a more relaxing journey, that's fine! Whenever you want, you can enable the Casual Mode in the Options Menu. A tip button will be available. When selected, it shows a suggested shape for the walkway.