Punch Club 2 Demo
Welcome to the Punch Club 2: Fast Forward demo! In this demo, you can try out the first 40 minutes of the game and get a taste of what it's like to survive in a gritty futuristic cyberpunk city and start your journey as a future champion fighter. You've spent your whole life in the confines of your overbearing mother's garage, dreaming of the wonders of the world. It's time to step out and become the best damn fighter in town. Manage your time and funds while climbing to the top of the fighting leagues, solving crimes, and working for various organizations. The first rule of Punch Club is to tell everyone about it. Try the demo now and prepare to fight (for legal reasons, we won’t actually fight you)!