Lesson Learned: Cult of the Elizabeth
Help Amelia on her journey through the Renaissance and enter the bizarre world of dreams! Gather resources, build towers, and fend off waves of Elizabeth Bathory's helpers. Face a horde of fanatics who want to help the aristocrat in her nefarious plans. Free your classmates and use their help to get out of this troublesome dream. CLASSIC TOWER DEFENSE Where there are towers there must be waves of enemies! You will meet a bloody countess who has made history on your way! This dreamy world is full of strange and twisted creatures that are her minions. TOWERS, UPGRADES, AND MINIONS Collect resources such as wood and stone to build and upgrade defensive towers. In addition to the slingshot, they will be your main defense against opponents. Use your helpers in battle, assign them simple tasks, and defend your spider base - Jarvis! CO-OP AND SINGLE-PLAYER GAME MODES Embark on this amazing adventure in this crazy world either solo or with a bunch of your best friends in split-screen co-op mode.