Fury of Dracula: Digital Edition
Fury of Dracula: Digital Edition is the digital adaptation of the much-loved board game, first published in 1987 by Games Workshop. Based on the 4th Edition of the game, this faithful adaptation allows you to re-experience this iconic game of gothic horror and deduction in a whole new way. If you’ve never played the original board game, you can see exactly why Fury of Dracula is considered a classic among the board game community! Will you take on the role of Dracula as he increases his influence over Europe? Or will you and up to three friends take on the role of Dr. Abraham Van Helsing, Dr. John Seward, Lord Arthur Godalming, and Mina Harker as they attempt to stop him before his bloody plans bare fruit? With an emphasis on hidden movement and teamwork, the hunters have to coordinate their movements to close the net on Dracula. Dracula has a host of tricks and traps up his sleeves, to misdirect and hide from the hunters - but the hunters are armed with plenty of tools too! So… will you be the hunter or the hunted?