Active Neurons 3 - Wonders Of The World
Active Neurons - Wonders of the World is the third and final installment in the Active Neurons series. In the game, you have to follow 3 simple steps: 1) Collect energy 2) Charge your brain 3) Explore Wonders of the World But are these steps that easy? Try it yourself and you will find out everything! Look for the right way to energy. Avoid dangerous obstacles. Teleport from one space to another to get closer to your goal. Solve tasks on memory, logic and orientation in space to get to the blocked areas. Destroy, move and combine objects on the levels to get to energy sources. Main Features: - A lot of levels; - 20 types of unique mechanics; - Ability to combine mechanics; - Nice minimalistic style with beautiful graphic effects; - Pleasant musical and audio accompaniment, improving immersion in the gameplay.