Recipe of Love
Yuma, a first-year high school student, was eating lunch he had bought when a beautiful senpai, Mio, appeared before him. She offered him a homemade bento, saying, "I couldn't finish it." Thus begins a bittersweet youthful love story. Their special lunchtime together on the bench behind the school gradually connects their hearts. Through jealousy and misunderstandings, a story of first love blossoms. Includes Japanese voice acting.