Clash of Weirdos - Card Carnage
Step into the wonderfully weird world of Clash of Weirdos – Card Carnage, a strategic card and board game packed with chaotic fun and quirky charm! Build your dream deck from a wild cast of adorable, big-eyed weirdos—each with their own hilarious and powerful abilities. Engage in exciting tactical battles using an innovative and fun combat system that keeps every match fresh and thrilling. Unlock booster packs filled with new heroes, and level them up by merging duplicates to unleash their full potential! From sneaky sloths to fire-breathing flamingos, your weirdos are ready to fight for victory! Explore unique worlds, each with its own arena and special gameplay twists that will test your strategy and creativity. Whether you're a mastermind tactician or just here for the laughs, Clash of Weirdos – Card Carnage offers endless fun, strategic depth, and a colorful cast of characters you’ll fall in love with. The weirder, the better!