DYNASTY WARRIORS 9 Empires Demo
Engrave your life on the battlefield! A new release for the "Empires" series, which allows users to enjoy both the thrill of one-versus-a-thousand action and the intricacy of country conquering simulation! DYNASTY WARRIORS 9 Empires points ■Command your armies freely! Exciting Castle Sieges! Combat has evolved from the "Battles" of previous games into "Castle Sieges" that occur in the area around each castle. In an always changing environment, use devious planning and military might to enjoy this new style of battle where the biggest question is "What's the best way to take this castle?" ■Politics System, where an Officer's character and trust can strengthen the country. In Politics, the choices of and the interactions between officers will determine the foundations of a force. Players are able to experience a variety of lifestyles, playing as Rulers, Generals, Unaffiliated officers, and more. Furthermore, an officers' interactions with other officers will help to strengthen the country they are a part of. ■Live dramatically! The evolved "Edit Mode". The game includes the Edit Mode, a series favorite. Players can create their own Custom Officers from a wide range of parts. With the 94 Musou Officers and over 700 Generic Officers that appear in DYNASTY WARRIORS 9, players can more dramatically populate their very own Dynasty Warriors experience. Note: The Demo allows you to play the Tutorial, which includes a Castle Siege, and the Edit Mode. Custom Officers created in the Demo can be used in the full game. Note: The Politics system is not available for play in the Demo. Note: Only the Xbox Series X and the Xbox Series S are available in 4K resolution. 4K resolution is not available for Xbox One X or Xbox One S.