Age of Wonders 4: Starter Edition
Conquer the realms and forge your legend as you take your first steps into Age of Wonders 4, the acclaimed fantasy strategy game that drops you into a world of arcane power, warring empires, and endless possibilities. Build your perfect faction from the ground up, then expand your dominion through conquest, diplomacy, or cunning — shaping the very nature of your people with every choice you make across countless magical realms. The Starter Edition gives you access to the base game, an Expansion, a Content Pack, and several leader customization options to make your first forays into Age of Wonders 4 a rich and rewarding experience. Age of Wonders 4: Starter Edition includes: Age of Wonders 4: Rule a fantasy realm of your own design in Age of Wonders 4! Explore new magical realms in Age of Wonders’ signature blend of 4X strategy and turn-based tactical combat. Control a faction that grows and changes as you expand your empire with each turn. Claim and master the Tomes of Magic to evolve your people, and prepare for an epic battle that will determine the ages to come! Age of Wonders 4: Dragon Dawn: Embrace the power of the Ancient Dragon Lords in the Age of Wonders 4: Dragon Dawn Content Pack. New features about dragons, for dragons, possibly by dragons, will bring your magical ambitions to an entirely new scale! From your Dragon Throne, forge empires inhabited by reptilian minions, use draconic magic that focuses on evolving your people, and for the first time, play as a Dragon Ruler and set the realms ablaze! Age of Wonders 4: Empires & Ashes: Fuse magic and steel to create mighty weapons of war in the Age of Wonders 4: Empires & Ashes Expansion. Ravage the realms of the Godir with the brutal Reaver culture, and besiege cities with cannons and war machines. Seek a new kind of victory by unlocking the secrets of the Seals of Power to conquer the Astral Sea! Age of Wonders 4: Pre-Order Content Pack: Conquer your enemies and rule the lands with Tigran hero Aric Rex, along with an exclusive lion plate armor set, the Athlan crown, and an Imperial Cape. Age of Wonders 4: Archmage Attire: The Wizards of Magehaven dress to impress, representing their grand personalities and ambitions. This outfit pack unlocks a new set of clothing you can wear as a whole or mix and match with other items.