Mystery Box: Escape The Room
Welcome to the new chapter of the "Mystery Box" series. You're trapped inside dark rooms and must solve intriguing enigmas to open boxes and escape. Can you make it? Interact with bizarre mechanisms, think out of the box to gain your freedom, and discover historical unsolved mysteries. You will experience a real-life adventure while playing this puzzle game! Lots of intriguing puzzles are waiting for you, ensuring an immersive experience that will keep you engaged for hours. Examine several mechanisms to unlock each box and gain your freedom.