Racing the Gods - Beyond Horizons
The most epic race of all time is about to start. You have been selected as one of the drivers representing Earth. It's a race of life and death as only the fastest will survive. Do you have what it takes? The ultimate racing tournament beyond time and space awaits! The gods of our galaxy have opened the gates of their habitats. They are inviting one driver from each planet to show off their racing skills in a sheer limitless world striking with beauty, extreme contrasts, and breathtaking constructions. But there is a lot on the line: the losing planets will be eliminated. Race in a vibrant and ever-evolving world beyond imagination The tournament features 27 tracks through a world beyond our imagination. It is unlike anything you have ever seen and only inhabited by titans - giant creatures that have been deemed worthy of staying within the realm of the gods. Racing has never been this epic!