Saga of the Moon Priestess
Explore a mystical world in classic top-down style and save the kidnapped prince! Tragedy strikes the world of Lunaria as the illustrious prince is kidnapped by an unknown assailant! The well-being of the land itself now rests in the hands of a young hero, Sarissa, as she has to fight, explore and figure out how to rescue the young prince. Armed with nothing but her trusty spear and the miraculous ability to communicate with the Goddess of the Moon, she must overcome treacherous enemies and dark dungeons. Saga of the Moon Priestess is a retro top-down action-adventure inspired by 8-bit and 16-bit classics. Featuring crisp pixel art and original sounds and music, Saga of the Moon Priestess invokes a simpler era of the action-adventure genre. With 5 dungeons to explore, 7 life containers, 15 items to collect and countless enemies to defeat, the world of Lunaria is a land lush with things to do, secrets to find and people to talk to.