Brothers: a Tale of Two Sons
Share in the epic journey of two brothers, as they set out to find a cure for their dying father. Travel across beautiful vistas, through dark and foreboding forests, down perilous rivers, up hazardous mountain sides and experience the wonders of Nordic mythology along the way. Use the unique control system to control each brother with a thumb stick, for concurrent gameplay throughout the adventure. Use both brothers cooperatively to solve puzzles, explore the environments and in boss encounters. This is one journey you will never forget!