Rusty Spout Rescue Adventure
Rusty Spout is a lonely but honest pirate, he sails around with his ship looking for new adventures and always helps people in need. Cocco the evil pirate has kidnapped all the children from Rusty's village. Now, he needs you to help him defeat the Cocco and his monsters. Navigate with Rusty Spout through five different and beautifull worlds each one with 10 amazing levels. Beat Cocco's monsters at the end of each world in a epic boss battle. Free all the children to unlock special characters and you can use them in Endless mode and Battle mode.