Cats and Seek : Dino Park
A trip to the Dino Park may sound awesome… …and it is… …but what if that trip was also full of cats to find and pet? If you have a penchant for seeking cats… the Dino Park would be thankful for your help with spotting them all! ^^ Game features: - 500 cats to find (and little extra details, too!) - A bunch of special cats to collect! - Five levels, dense with friendly-looking, handmade drawings! - Three adorable music tracks to make your game nice and cosy! - Adjustable game colours, brightness, and contrast!