Baobabs Mausoleum Grindhouse Edition
Follow Watracio Walpurgis, our fresh eggplant FBI agent, in this arc of three chapters that unifies the universe of Celery Emblem’s Jacob Jazz on the ultimate Baobabs Mausoleum Grindhouse Edition. Go crazy in this 8-bit retro adventure set in Flamingo's Creek, a ghost town that only appears every 25 years on the Albatro’s Road and immerse yourself in the most out-of-touch, alienated neighborhood community you will ever know. Steal, fight, negotiate, solve puzzles... Anything goes to find Daphne and get out of that cursed town that will be kept, forever, inside your brain as one of the selected nightmares ever created.