Retro Pixel Racers
Retro Pixel Racers is a fun top-down arcade racing game with a retro style graphics where you control of little cars racing over exciting tracks. Start your engines and prepare for the craziest and most addictive racing game ever. Fast-paced racing game with a fresh interpretation of the 16-bit style. This is an arcade racing game based on games that I loved playing in the arcades growing up. You could say it's inspired by those games, maybe a tribute to them or simply a rip off, any of these could be true! KEYFEATURES - 26 Unique Challenging Circuits! - 20 Different Cars with Singular Features! - Easy Handling, Hard to Master. - 16-bit Style.