The Crown of Wu
Get ready to explore a new world inspired by Journey to the West, a traditional Chinese tale about the Monkey King, Sun Wukong. You’ll explore the future-past fantasy world as Sun Wukong, fighting alone against enemies and overcoming complex obstacles to retrieve the great Crown stolen by the antagonist Zhu. With Zhu waiting to fight and kill you, will you be able to get back the Crown and save your world from destruction?