Mandragora: Whispers of the Witch Tree
Slay your way in Mandragora: Whispers of the Witch Tree, a dark fantasy action RPG. Battle monsters, craft powerful upgrades for your weapons and gear, and explore the secrets of this vast, ruined world. DEFY YOUR FATE You are an Inquisitor. As evil seeps into Faelduum through tears in reality, defy your purpose and embark on a path that leads to this world’s unraveling fate. From the towering majesty of Crimson City, through festering darkness, and into the horrors of Entropy... what will you become at journey’s end? MASTER SOULSLIKE COMBAT Choose from six unique Classes and wield blades and magic to master your craft in brutal battles. Dodge, parry, and strike with perfect timing to hunt vicious creatures and nightmarish bosses. SUCCUMB TO A DARK FANTASY WORLD Fall into a sinister tale with multiple endings written by Brian Mitsoda and hauntingly soundtracked by Christos Antoniou (Septicflesh) and the FILMharmonic Orchestra Prague. 60 quests and 75 unique locations await your discovery across a vast, interconnected world. SLAY YOUR WAY Create your Inquisitor and develop them through six Talent Trees. Hundreds of skill and combat upgrades are available, and you can also craft powerful weapons and gear to define your playstyle, die less, and deal death faster. New to action RPG or Soulslike games? Tune the difficulty to your skill level in the settings.