Beat of Life
Hit the beat and watch her journey through life. Life isn’t easy and you’ll feel it in every beat. Stay focused and follow the rhythm to keep each of her organs working properly. Bad habits in life affect her health. Watch the rhythm carefully and respond before they do real harm. Life is fragile. One missed beat may lead to illness… or even death. Master every rhythm and guide her to a perfect life. Keep her healthy and whole until the very end.