Legend of Ixtona
Peace was supposed to prevail in the lands of Ixtona, after a long war came to an end under the wise king, until a sudden plot and conspiracy threaten again its peace. Kyle, the prince of Ixtona now has to throw himself and his allies into a battle that will ultimately decide the fate of his kingdom. Throw yourself into turn-based strategy battles in different maps designed from an isometric view. Each character is specialized in melee, ranged or magic attacks. You can also hire new customizable characters, invest in the village for research and development, or change class to develop and strengthen your army. Enjoy all the rest of this full-scale strategy RPG with beautiful pixel artstyle!