WARTILE
Experience a living, breathing tabletop video game that invites the player into a miniature universe full of small adventures set in beautifully handcrafted diorama battle boards inspired by Norse mythology to honor the Vikings! Wartile is a cool-down based game that keeps the action flowing, with ample opportunities to plan your moves. Although it contains the strategic elements from turn-based games, a mixture of slow down features and cool-down based gameplay maintains the tension of battle while allowing for breathing room to make tactical decisions. At its heart, Wartile is a game about positioning and tactical decision making.