Local News with Cliff Rockslide
You're the cameraperson of Butterfly Valley's #1 influencer: Cliff Rockslide. Frame every shot like you were a professional and follow the stories to make Cliff famous. Local News with Cliff Rockslide is a first-person visual novel with an amazingly funny story to laugh for days.