Heroes Of Might And Magic III
Murdered by traitors and resurrected by Necromancers as an undead lich, Erathia's deceased king commands its neighboring enemies to seize his former kingdom. His progress is halted when his daughter Catherine, Queen of Enroth, returns to the shores of her homeland. In the service of Erathia, beset by enemies external and internal, you command the land's greatest heroes and fiercest creatures in Queen Catherine's war to restore her homeland, discover her father's killer, and free him from the prison of his undead body. Over 200 different maps and scenarios to explore and conquer. Turn-based gameplay allows everyone to play at their own speed. Unique and unlimited replayability with the Random Scenario Generator. Heroes III: Armageddon's Blade In the demon kingdom of Eeofol, Lucifer Kreegan has a vision to set the world on fire by constructing "Armageddon's Blade." Seeking to dethrone this insane king, Catherine invades. However, her generals report the appearance of the fiery Phoenix and mysterious elemental Confluxes. As Catherine contemplates her next move, she wonders -- do these omens foretell of Erathia's victory . . . or the world's destruction? Heroes III: The Shadow of Death Sandro, a power-hungry lich, seeks two powerful combination artifacts that will allow him to rule all of Antagarich. Four brave Heroes must find the fabled Angelic Alliance sword to defeat the unstoppable forces of the undead, over the course of the seven exhilarating campaigns.