Cats and the Other Lives
Following the passing of Bernard Mason, the patriarch of the family, all the remaining Masons return to their childhood home for one last time. As Aspen, the cat of the household, players will take a journey across the hopes, disappointments and regrets of the enigmatic Mason family, traversing through a rich narrative that spans over decades. The game embraces a simple yet intuitive point and click play style, celebrating a design approach based on the behaviours of common house cats living all around the world. Is the cat just a pet, or does this creature play a more mysterious role in our lives?