Pinku Kult: Hex Mortis
Welcome to RAZORE CITY – a desolate, grim metropolis with one big problem: DEMONS. Something strange is happening in Razore City! Missing persons and bizarre deaths have been increasing at alarming rates and some suspect the mysterious girl seen around the city wearing a fox mask is the cause … but there’s just no proof! Shōkan Corp need someone expendable – a nobody, like YOU – to investigate these occurrences and get closer to the mysterious girl. They will reward you handsomely for each solved case – and even more if you’re able to pin down the “Girl in the Fox Mask.” Sounds too good to be true? Watch your back or you may find yourself facing a similar fate... Control your own Razore City denizen as you are tasked by the mysterious Shōkan Corp to investigate numerous bizarre happenings around the city and track down the mastermind behind it all, the strange girl in the fox mask, in this RPG adventure. Venture through the city, discovering twisted locations whilst levelling up your team of misfits to eventually take on Hell itself!