Astral Takers
Revyse, a young apprentice studying under his master, Volgrim, crosses paths with Aurora—a mysterious girl who has lost her memory. As their destinies intertwine, they face trials, forge bonds, and confront powerful enemies threatening their world. Awaken the ancient art of summoning, uncover hidden truths, and shape the story through your choices. Master the summoning & arrange system by using Echostones to call forth legendary heroes from distant realms. Build your perfect team from up to 8 unique characters, each with distinct abilities and skills, and strategically form a party of 4 in tactical, turn-based command battles where enemy actions are outlined—giving you the edge to plan and adapt. Explore vast dungeons, discover or purchase powerful gear, and know when to retreat in the face of overwhelming odds!