Escape Game - FORT BOYARD 2022
Fort Boyard awaits you with numerous challenges to take-up solo, with family or even with your friends! Within the legendary fortress, you will face new dangers, solve tricky enigma, and live electrifying time trial to obtain the keys of the Treasure room detained by the Father Fouras. To escape, you will have 4 highly motivated candidates with you. Together, you will face fierce enemies, live mind-blowing twists and do a bunch of stunts. The perfect combination for an unprecedented escape game experience! Throw back in time with the Time Machine and experience 6 mythical challenges of the Fort! There is even a surprise guest: Willy Rovelli. Our very special French chef is also on board and it is time for a cooking contest! Ready to challenge his "delightful cuisine"? Will you be able to escape this crazy universe and survive his horrific meals?