Rivenaar's Grove
Harvest ingredients for potions to prove your worth as the apprentice of a skilled magician! Rivenaar's Grove is a top-down fantasy adventure spin on sliding puzzles. The quick little apprentice can only move in straight lines from one border of the field to another. It’s up to you to figure out how to use these nimble movements to gather crops as quickly and efficiently as possible. Once each field is cleared, you’ll be able to move to the next, with 50 levels in all! As you progress, new traps, obstacles and portals will be introduced, making it even trickier to harvest. To further prove your worth, you can tackle challenge modes with limited moves and time limits. Can the student truly become the master?