Kingdom of Aurelia: Mystery of the Poisoned Dagger
Why was Princess Aurora poisoned? Will she recover? What secrets does this curious amulet hide? Step inside the magical world of Aurelia, solve head-scratching puzzles and find answers! You will meet many mysterious people on your astonishing journey. But beware, for you cannot trust them all... Explore a fascinating steampunk world brought to life with beautiful music and hand-drawn graphics and unravel the web of secrets surrounding the royal family.