League of Evil
League of Evil is an action game where you, as a bionic super agent take on the mission to defeat the League of Evil. Use your acrobatic skills to punch your way through levels filled with deadly traps and defeat your enemies. The world is counting on you! Features: * 140 challenging levels, divided into 4 chapters. * Classic 8-bit style art style * Awesome one punch decapitations! * Rocking chiptune soundtrack. * Super fast and challenging gameplay * Each level has a briefcase to collect as a bonus challenge. Try to collect them all! * Beat the levels as fast as you can to receive the highest score!