Fight For America
America has fallen into enemy hands. It’s up to you to fight back! Build your defenses, rally your firepower, and lead the charge to take the nation back - state by state, battle by battle. Strategically deploy turrets, unleash devastating machine guns, and adapt your tactics to survive relentless enemy waves and towering bosses. Every victory pushes the front lines forward and brings you one step closer to restoring freedom across the land. Earn cash from every fallen foe, upgrade your weapons, and unlock powerful new gear to hold the line. Each liberated state strengthens your army and opens up new challenges, enemies, and rewards. With every push and every win, you’re shaping the future of a free America! Features: - Tower defense-inspired gameplay with intense tactical action - Tons of weapons, turrets, and upgrades to build your unstoppable defense - Ruthless enemies and bosses to test your strategy and reflexes - Dozens of states and countries to liberate, each with unique challenges and rewards - Strategic progression system. Earn resources, upgrade gear, and conquer! Take back the land. Rebuild the nation. Fight For America!