There's a Gun in the Office
"You've been kidnapped and have to get out but luckily, there's a gun in the office. Unluckily, your captor comes back home every day, so you have to cover your tracks when you go out of your cell. Use each passing day to get closer to the gun until you can finally leave. Imagine being trapped, kidnapped, and racing against the clock to escape. Locked in a room with nothing to protect you or even eat. You’re faced with a terrifying challenge: your captors return every day, so every action you take must be perfectly discreet. Each time you leave your room, you must leave everything exactly as you found it - or risk everything. You have five days - Monday through Friday - to uncover your escape route. If you fail, you won’t survive. Every decision counts. Can you outsmart your captors and escape in time, or will you be trapped forever? Time is ticking."