Escape Game Fort Boyard
Beat all the trials to escape the Fort with the treasure! You will need all your endurance and dexterity to escape an old fort lost in the sea by passing all its obstacles and beating the trial. Team up with your friends or family, gather all the clues and keys to solve the final enigma. Be careful! If you don’t make it out on time, you will be imprisoned!