Portrait of a Torn
Portrait of a Torn is an intriguing mystery and exploration game that will captivate your senses and challenge your mind in a world where every shadow hides a secret. As Robert, a young soldier returning to a home shrouded in shadows and silence, you'll embark on a journey to uncover the chilling secrets hidden within its ancient walls. Explore enigmatic rooms that guard the dark truths of the past. Each clue you find, each piece you uncover, brings you closer to understanding the haunting and tragic story that binds the house and its inhabitants. Experience a deeply atmospheric adventure where every corner hides a secret and every sound sends shivers down your spine. Encounter mysterious figures and uncover a narrative woven with suspense and sorrow, compelling you to delve into an unspeakable secret hidden in your home.