DROS
DROS is a dark fantasy adventure where you switch between a gooey creature and her human shell. Explore 40 handcrafted levels full of puzzles, odd characters, and hidden secrets. KEY FEATURES: - UI and subtitles in English, German, French, Spanish, Japanese, and Traditional Chinese - 40 handcrafted levels with puzzles, enemies, and hidden areas - Swap between two very different characters - Unlock new powers with alchemy - A mix of humor, mystery, and heart - Discover lore through diary entries - Original soundtrack by Arovane - Extra challenges after finishing the story - Speedrun-friendly with hidden secrets STORY WITH A TWIST The Captain is in trouble - until Dros shows up. They team up to stop the evil Alchemist. Explore the strange Tower, chat with weird folks, and collect parts of powerful inventions. Not everything is what it seems. SWAP THE BODY RIGHT Switch between Little Dros and the Captain to solve puzzles and explore. One squeezes through tight spots, the other breaks obstacles and fights. Each level has its own tricks - use both character to get through them!