Cryptmaster
SAY ANYTHING in this bizarre dungeon adventure where words control everything. Fill in the blanks with text or voice to uncover lost abilities, embark on strange quests, and solve mindbending riddles. Can you conquer the crypt and uncover the mystery at the heart of CRYPTMASTER? In the ancient past, four brave heroes banded together to destroy a terrible evil, giving their lives to save countless others. But now their eternal rest has been disturbed by the Cryptmaster, a capricious necromancer in whose thrall they must ascend through the buried strata of the city above them - the gloomy Bonehouses, mysterious Sunken Sea and freakish Downwood. With the enigmatic Soulstone in hand, the four adventurers must recover their memories, solve whimsical puzzles and defeat outlandish enemies. From fishing and card games to bardic rap battles, finding the right word is the key to success. Who knows, maybe you'll even remember a little more than you bargained for...