Bloodwash
WOMB RIPPER STRIKES AGAIN!!! BLOODWASH is a giallo-inspired laundry horror game with low-poly graphics. Sara is a pregnant college student living with her alcoholic boyfriend in a run-down apartment complex. To make matters worse, a serial killer targeting pregnant women, the Womb Ripper, is terrorizing the city. One night, the washing machine in the basement breaks down. A helpful neighbor tells Sara about a 24-hour laundromat on the outskirts of town. What she finds there might claim her life!