Dungeons 4 Demo
The Always Playing Evil returns and invites you to get ready for Dungeons 4. Play the first 4 missions out of a 20-mission long campaign and take a sneak peek at the Absolute Evil’s renewed fight against the forces of Good. Bolster your troops with creatures from the ranks of the Horde, the Demons and the Undead. Send them out to conquer the Overworld and fend off the Dwarves encroaching on your underground domains. Get to know the inner workings of your dungeon, discover the intricacies of all important and new game mechanics and show those pesky heroes the folly of their ways.