Get ready for a big, colorful game night full of laughs, surprises, and “just one more turn!” moments! This collection brings 3 classic junior board games to life in one exciting video game made for kids and families. Race around the board in Monopoly Jr., where every dice roll can help you grab cool places, collect money, and become the last player standing. Put on your detective hat in Clue Jr. as you search for clues, cross off suspects, and solve the case before anyone else! Then jump into The Game of Life Jr., spin the spinner, drive your car along the path, and collect stars as you go. Play on your own or in local multiplayer for up to 4 players on one console. Create your own adorable avatar and make it truly yours with fun customization options and unlock new looks and cosmetic rewards just by playing matches. Easy to learn and packed with exciting moments every round, it’s perfect for family game nights, friendly competition, and big smiles from start to finish!