The contents of the bundle will be unlocked on the bundle's release day. Experience both ISLANDERS: New Shores and ISLANDERS (classic) with the Island Hopping Bundle. From the first in the series that introduced a relaxed atmosphere to city building, to the follow up which builds on the foundations adding new depth and replyability. Included: ISLANDERS: New Shores - Build your island retreat in a calm, minimalist world with exciting new features that keep the classic charm while inspiring fresh creativity. ISLANDERS (Classic) - A minimalist strategy game about building cities on colorful islands. Explore an infinite number of ever-changing new lands, expand your settlements from sprawling villages to vast cities and enjoy the relaxing atmosphere.