Sword & Fairy Inn 2
Manage a restaurant and inn where heroes and former foes gather in friendship from across time and space! Familiar faces from across the Sword and Fairy universe come together to run an inn and build a happy life in Sword and Fairy Inn 2, a cute and casual life simulation RPG that combines a huge variety of gameplay mechanics in adorable chibi style! Manage a family restaurant, travel the world to find legendary kitchenware and trade special food items, grow crops, play mini games and more! But above all else, you’ll need to make sure your customers are happy with the services you provide, which will bring more people to the village and make your inn a bustling success story. As you manage the inn, you’ll be able to assign specific roles to each character you meet and recruit, and as you progress, you’ll learn more about each of your companions – their goals, personalities, skills and their often-comical flaws. This is a lighthearted take on the Sword and Fairy world, one that’s comforting and familiar for long-time fans but also welcoming to newcomers.