Gunvolt Chronicles: Luminous Avenger iX
"Get ready for the apeX of 2D action!" Lock-on shots, wall jumping, hovering, air-dashing. Use every tool at your disposal to soar through levels and crush the bosses that await you. Acquire "EX Weapons" from defeated bosses to expand your arsenal! Experience high-speed, stylish action like never before. Inti Creates presents the ultimate in classic 2D action with "Luminous Avenger iX"!