Last Time I Saw You
First loves. Family issues. Yokai. "Last Time I Saw You" is a coming-of-age adventure set in 1980s Japan. Explore a haunted forest hiding a terrible secret, and interact with a vast cast of friendly and dubious characters in this beautifully hand-drawn story, which includes light action elements. FAMILY BONDS & ANCIENT CURSES Last Time I Saw You is a coming-of-age narrative adventure about love and acceptance. An uplifting story, rich with complex characters, set in a vibrantly imagined vision of late 80s Japan. Join Ayumi on an exciting tale of self-discovery in which he'll face his first tentative steps into adulthood and confront the terrible curse that has fallen upon his hometown. MAGIC REALISM IN 80s JAPAN Meet an eclectic cast of characters inspired by Japanese mythology, and lose yourself in a beautifully hand-drawn and traditionally animated adventure. FRIENDSHIP & FIRST LOVES In an adventure filled with love, friendship, and all the trials of burgeoning adolescence, you'll meet a beguiling cast of fascinating characters along the way; from school friends and gossiping townsfolk, to samurai crows and kleptomaniac kappas - as well as the literal girl of your dreams. AN INTRIGUING ADVENTURE Last Time I Saw You is a cozy and relaxing 2D exploration game. Light action, environmental puzzles, side quests and collectibles support its heartwarming narrative core, all dripping in nostalgia and affection for a time long gone.