Cybarian: The Time Traveling Warrior
Get the Sword of Ages, travel to the future and try to live long enough to brag about it! Drawing inspiration from old school platformers, Cybarian: The Time Travelling Warrior is an arcade title with some beat ‘em up gameplay qualities. Across four levels, players must take control of Cybarian, a warrior who discovers the Sword of Ages and gets transported to a cyberpunk future. Features: * Beautifully animated and expertly realised retro-style pixel art. * Epic boss battles! * Expand your abilities! * Explosive and engaging combat! * Classic 2D platforming * 3 supported difficulties (Easy, Normal and Hard)