Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered
Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered is a faithful restoration of the classic first-person shooter originally released in 2000, upgraded through Nightdive Studios’ proprietary KEX Engine for play on modern gaming devices with high-definition resolution and framerate. It joins Nightdive Studios and Universal Games’ popular Turok and Turok 2: Seeds of Evil remasters, capping off the trilogy. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered features upgraded gameplay, high-resolution textures, enhanced lighting and rendering, and modernized controls. FINISH THE HUNT Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered is the first title from Nightdive Studios to be remastered using the latest version KEX engine, which utilizes an improved renderer to achieve a higher tier of visual fidelity across 3D models, textures, and graphical effects. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered Key Features: - A remastered version of the 2000 classic, available for the first time since its original release. - Advanced rendering features, including anti-aliasing, bloom, ambient occlusion, dynamic shadows, and motion blur. - Remastered environment art, character models, and updated weapon models.