Doraemon Dorayaki Shop Story
A game where you run a sweets shop with the popular manga character Doraemon. Let's make Doraemon's favorite dorayaki and create a store that will be the talk of the town. First, make the sweets, set up the shelves, prepare the tables, and get ready to run the shop! In addition, various characters from Fujiko・F・Fujio's works will appear as customers! Many characters will come, including [T・P BON] and [Kiteretsu Encyclopedia]. During your adventure to find ingredients, you will encounter many difficulties. Even in such a situation, Doraemon's secret gadgets will help you solve difficult problems without any difficulty! A management game created by Kairosoft, a company popular for its simulation games. Enjoy Doraemon's unique adventures.