FAR CRY 3 BLOOD DRAGON
Welcome to an 80s vision of the future taking place on a bizarre open world island crawling with evil, now on the current generation of consoles. Become Sergeant Rex Colt, a cyber commando. Get the girl, kill the bad guys, save the world. - As Sergeant Rex Colt, you are part man, part machine, all American. You are a state-of-the-art Mark IV cyber commando on a mission of vengeance. - Experience updated graphics and gameplay to allow players to experience every cliché of this VHS-era vision of the nuclear future. - Take down the enemy with ninja stars, guns, or even just good old explosives. Your battle. Your way. Their tough luck.