Twins of the Sun: Complete Edition
Set out on a thrilling adventure across untamed regions, dense jungles, cursed mines, and long-forgotten temples! Follow the twin heroes on their quest to save their abducted younger sister. The add-on unlocks the youngest sister as a playable character. Beneath her petite build lies a relentless fighting spirit. Quick on her feet, brave, and equipped with a one-of-a-kind weapon, she’s fully prepared to carve out her own destiny and leave a lasting mark on the story. Broaden the experience with the extra Challenge Mode and enter the Arena, a relentless battleground where never-ending enemy waves will push your abilities to the limit. Confront formidable opponents, refine your combat skills, and fight for glory as you aim to rise as arena legends. Take on the journey alone or join forces in 2-player local co-op and overcome every trial together.